tirsdag den 14. april 2015

Heeeeeeere's Johnny!

Jeg har forsømt min blog, og jeg skammer mig noget så vederstyggeligt.

Men nu skal det være, nu skal der blogges igen om alt muligt og umuligt navlefnuller - weeeeee - gen-velkommen til min navle, eller hvad man nu siger ;-)

Tirsdag... Har lige brugt en time på at skrive en lang, lettere kritisk mail til skoleinspektøren - igen - mens jeg stener Scatman John; The Scatman. Var flere gange ved at skrive:

"Ski bi di bi di do bap do 
Do bam do"

til inspektøren, men jeg er ret sikker på, han ikke ville have sat særlig stor pris på mit musikalske indspark i den halvsure mail. Så nu venter jeg spændt på, hvornår jeg bliver "inviteret" til at stå skoleret på hans kontor, mens jeg får at vide, at nu skal jeg snart holde min kæft og rette ind!

Men jeg kan jo også bare stille mig op og brøle et eller andet Nietzsche-agtigt så som "GUD ER DØD!" og håbe på, at det er nok til han ikke gider besvære sig med at skændes mere med mig *LOL*

Nå, men en af dagene kommer der et super spændende indlæg om tatoveringer :-) JA FOR HELVEDE! Det bliver godt :-) Så er I tvangsindlagte til at glo på min tattoo-transportable-art og høre alle mine tanker omkring mine kunstværker - nøj hvor jeg glæder mig! Ahr, alle mine tanker var måske også lidt højt at stile, men I får i hvert fald nogen af dem ;-) Og så lige et lille indblik i de kommende tusser, som jeg håber på at få snarest muligt :-)

Fiat-mobilen har fået nye sutter, fredag står den på klassefest i Nellys klasse og i morgen er det skole/hjem-samtale i Mathilde Mys klasse - I love life!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar