onsdag den 1. oktober 2014

Er så megen ros overhovedet lovligt?

Det er noget, jeg har spurgt mig selv om i eftermiddag. Jeg har været til skole/hjem samtale med yngstebarnet; the Dictator, som er min lille bogorm.

Der var sat 20 minutter af til samtalen, vi brugte 8...

Ros, ros, ros, ros, rosrosrosrosros, ros, ros og til sidst lidt mere ros. 

Det er sgu da lige til at holde til at høre på som mor ;-)

Eneste kritiske bemærkning; barnet skal øve sig lidt mere i at skrive pænt! Det ligner virkelig også lort, når hun skriver hurtigt, så fuld opbakning herfra - ellers var der ikke andet end ros. Og så overdriver jeg endda ikke engang...

Hvor er det skønt at være så privilegeret at have så skønne børn :-)

Rigtig fantastisk onsdag aften til alle jer dejlige mennesker :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar