søndag den 29. juni 2014

Ferie...

...er en herlig ting!

Vi lagde hårdt og brutalt ud med at plukke 5 kg. jordbær på en mark i Hedensted (jeg får nu lyst til at lave indlægget til én lang propaganda-skrivelse a la Goebbels med et lettere kommunistisk islæt om børnepenge og lorte-jobs, men jeg må hellere lade være).

Dér stod vi så med røven i vejret, og mine rappe-i-replikken-arvinger mente, at fordi min røv er størst, var det grunden til, at jeg plukkede flest jordbær. Jeg tror nu, det havde større betydning, at øglerne kom stæsende fra den modsatte side af marken hver eneste gang, de havde plukket et jordbær, for at vise mig det ene, skønne bær efter det andet; der var for mig at se betydeligt mere løb end jordbærplukning i øvelsen for dem ;-) 
Men hyggeligt var det dælme, selvom vi gerne havde været foruden tordenvejr og regn (og voldømme lårmuskler) - og de fine røde bær smagte fantastisk!


Jeg håber, I alle får en super skøn sommer, og selvom vejret for nuværende lader en del tilbage at ønske, så er det alligevel ikke så tosset med det dersens ferie :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar