søndag den 10. marts 2013

Kvinder!

Jeg ved ikke helt, hvad årsagen til mine børns mundhuggeri i dag var.

The Dictator ville bestemme, og det var den fornuftige storesøster ikke helt tilfreds med.

Cornelia: "Bla bla bla bla BLA BLA BASTA Mathilde!"
Mathilde: "Det bestemmer du ikke! MOOOAAAAAR!!?!?"
Cornelia: "Det er bare ærgerligt, Mathilde; sådan er det med lillesøstre..... Og KVINDER..."

Mor: "Æh, hvaffornoget Nelly?"
Cornelia: "Ja, sådan er det med kvinder!"

Og så gik hun. Først her til aften er jeg kommet årsagen til hendes pludseligt opståede viden om eget køn nærmere; hun ser Krummerne på repeat lige for tiden, og så vidt jeg husker, kunne det godt komme derfra.

Det er pudsigt, hvor vi hver især henter vores verdensbillede fra... Nelly gør det fra Krummerne og personligt tror jeg stadig, at NY City er lige så romantisk som i Sex And The City (eller....lidt tror jeg i hvert fald på det).

Forforståelsen opstår vel ikke ud af det rene ingenting hos nogen af os? Hvor henter du din henne?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar